Usein kysytyt kysymykset
Usein kysyttyä
Tilaaminen ja asiointi
Mitkä maksutavat käyvät myymälöissä ja verkkokaupassa?
Myymälöissämme voit maksaa kryptovaluutalla (Bitcoin, Ethereum ja Litecoin); käteisellä sekä Paytriot korttimaksulla oman puhelimesi kautta. Verkkokaupassamme voi maksaa Paytriot korttimaksulla tai tilisiirrolla.
Kuinka nopeasti saan tilaukseni?
Käsittelemme maksut tavallisesti joka arkipäivä ja lähetämme tilauksen 1-3 arkipäivän kuluessa maksun vastaanottamisesta. Tällä hetkellä pääasialliset lähetyspäivät ovat tiistaisin ja perjantaisin. Riippuen valitsemastasi toimitustavasta on lähetys perillä tavallisesti 1-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun se on lähtenyt varastoltamme.
Tavallisesti tuotteita on heti saatavilla, mutta toisinaan varastotilanne saattaa vaihdella. Mikäli tilaamaasi tuotetta ei ole heti saatavilla, selvitämme sen saatavuutta ensin n. viikon ajan. Jos tuotetta ei ole mahdollista toimittaa, olemme sinuun yhteydessä korvaavan tuotteen sopimiseksi.
Huomioithan, että ilmoittamamme toimitusajat ovat arvioita, ja tekijät kuten sesonkiajat ja ylitsepääsemättömät esteet voivat vaikuttaa toimitusaikoihin.
Missä myymälät sijaitsevat? Mihin asti olette auki?
Löydät myymälöiden sijainnit ja aukioloajat Myymälät ja aukioloajat -sivulta.
Siemenet
Onko siementen tilaaminen laillista? Entä jos asun ulkomailla, ja maa on kieltänyt tiettyjen kasvien siemenet?
EU:n sisäisessä kaupassa on taattu tavaran vapaa liikkuvuus. Jäsenvaltio ei voi siis lähtökohtaisesti kieltää toisessa jäsenmaassa laillisesti tuotetun tavaran tilaamista jäsenmaasta toiseen. Siemeniä ei myöskään kielletä minkään kansainvälisen sopimuksen perusteella. Ne ovat siis täysin laillisia ja niitä on luvallista tilata niin Suomen sisäisesti kuin toiseen EU-maahan. Lisäksi kaikki myymämme siemenpakkaukset myydään keräilyesineinä.