Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Tilauksen voi maksaa verkkopankissa tai Paytriot korttimaksulla. Käsittelemme arkisin klo 12 mennessä tilillemme saapuneet tilisiirrot. Korttimaksu kirjataan maksetuksi välittömästi. 

Maksamattomat tilaukset

Varaamme oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli sitä ei ole maksettu tilillemme viiden pankkipäivän kuluessa.

Huomaamaton toimitus

Kunnioitamme asiakkaidemme yksityisyyttä. Pakkaamme tilaukset aina huomaamattomiin ruskeisiin tai valkoisiin paketteihin, postituspusseihin tai kirjekuoriin. Lähetyksissä ei ole logoja eikä lue mainintaa kauppamme nimestä. Sinun ei tarvitse erikseen laittaa tästä meille viestiä!

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen ensisijaisesti Postia. Varastotilanteesta riippuen tuotteet lähetetään mahdollisimman pian, useimmin samana, mutta tavallisesti kuitenkin viimeistään kahden seuraavan arkipäivän aikana maksun vastaanottamisesta. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostilla. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Pikkupaketit toimitetaan tavallisen kirjepostin mukana ovelle tai postilaatikkoon asti.

Toimituskulut

Toimituskulut muuttuvat ostoskorin sisällön tai tilaajan valinnan mukaan. Toimituskuluja voit koko ajan seurata sivun oikeasta sivupalkista. Mikäli pakettia ei noudeta määräajassa ja se palautuu toimipaikkapalautuksena, uudelleenlähettämisen kulut veloitetaan etukäteen tilaajalta.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan EU-alueelle.

Varastotilanne

Verkkokaupassamme on ilmoitettu erikseen verkkokaupan varastotilanne sekä molempien myymälöiden varastotilanteet. Varastotilanteita päivitetään jatkuvasti, mutta varaamme oikeuden varastotilanteen muutoksiin.

Emme vastaanota tilauksia puhelimitse, sähköpostitse tai myymälässä. Puhelimitse, sähköpostitse tai myymälässä tehdyt tiedustelut eivät ole sitovia tilauksia. Seeds of Love ei takaa, että näillä tavoin tiedusteltua tuotetta olisi myöhemmin saatavilla. Tiedustelu ei ole myöskään asiakkaan osalta sitova. Käsittelemme sitovina tilauksina ainoastaan verkkokauppamme kautta tehtyjä, etukäteen maksettuja tilauksia.

Emme varaa tuotteita maksamattomiin tilauksiin.

Toimitusaika

Pyrimme käsittelemään ja postittamaan verkkokaupassa tehdyt tilaukset tavallisesti samana taikka viimeistään kahtena seuraavana arkipäivänä maksun vastaanottamisesta. Pyrimme varastomme aktiivisena erityisesti suosituimpien artikkeleiden suhteen, mutta jos jokin tilaamasi tuote on tilapäisesti loppu, ilmoitamme tästä sähköpostitse. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuullisen ajan kuluessa lisää, tilaus voidaan toimittaa osissa.

Palautusoikeus

Verkkokaupan asiakkailla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä, myyntikelpoisia tuotteita. Sinetöidyn pakkauksen avaaminen aiheuttaa palautusoikeuden raukeamisen. Sinetöimättömiin tuotteisiin voi tutustua samaan tapaan kuin myymälässä, eli tavaraan voi tutustua päällisin puolin. Tuotteen ottaminen käyttöön tavalla, joka tekee siitä kelpaamattoman myyntiin aiheuttaa palautusoikeuden raukeamisen.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sivuston yhteydenottolomakkeen kautta. Viallinen tuote vaihdetaan pääsääntöisesti ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Myyjä ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu myyjän kanssa. Myyjä ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Toimituksessa rikkoutuneet tai kadonneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetusliike ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. 
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus. Ota myös yhteys myyjään, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. 

Mikäli pakettisi tai kirjeesi on kadonnut matkalla, suosittelemme olemaan yhteydessä Postin asiakaspalveluun valitsemasi toimitustavan mukaan.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

Sähköpostilla osoitteesta info@seedsoflove.fi

Y-tunnus: 2725332-3